Shërbimi për bagazh të humbur
1. Keni mbërritur në Aeroportin Ndërkombëtar Shkup, por nuk e keni marrë bagazhin e regjistruar (të kontrolluar) sepse nuk ka mbërritur?
= bagazh i humbur; bagazhet që nuk kanë mbërritur në destinacionin tuaj (Regjistrim i bagazhit të humbur)
2. Keni mbërritur në Aeroportin Ndërkombëtar Shkup, keni marrë bagazhin tuaj të regjistruar (të kontrolluar), por keni vërejtur se bagazhi ishte i dëmtuar?
= bagazhi i dëmtuar (Regjistrimi i dëmit të ndodhur)
3. Keni mbërritur në Aeroportin Ndërkombëtar Shkup, keni marrë bagazhin tuaj të regjistruar (të kontrolluar), por keni vënë re se një artikull mungon në bagazhin tuaj?
= një artikull mungon në bagazhin (Regjistrimi i dëmtimit të ndodhur)
4. Keni mbërritur në Aeroportin Ndërkombëtar Shkup, por keni harruar ose humbur ndonjë nga sendet tuaja (personale) në avion?
= sendi i harruar ose i humbur (personal) në avion
5. A keni nevojë të ruani bagazhin tuaj ose ndonjë send tjetër në aeroport?
= ruajtja e bagazhit
Mos u brengosni!
Kontaktoni zyrën e shërbimit të bagazheve të humbura sapo të mbërrini në aeroport, domethënë, sapo të vini re që bagazhi juaj nuk ka mbërritur/bagazhi juaj është dëmtuar/një artikull mungon në bagazhin tuaj ose nëse vëreni se keni harruar një artikull në avion.
Zyra e shërbimit të bagazheve të humbura ndodhet në zonën e mbërritjeve, në zonën e marrjes së bagazheve, menjëherë pas sporteleve të kontrollit të pasaportave.
Sapo të mbërrini në shërbimin e bagazheve të humbura, përgatituni që të paraqesni kartën e imbarkimit dhe ngjitësin e bagazheve të kontrolluara në mënyrë që t'u jepni kolegëve tanë të dhënat dhe informacionin e nevojshëm.
① Për bagazhet e humbura ose të padorëzuara në destinacionin tuaj, agjentët tanë të bagazheve të humbura do të përgatisin një raport të parregullsive të pronës (Property Irregularity Report–PIR) dhe do të lëshojnë një numër reference (p.sh. ABCDE12345) me të për bagazhin e humbur/të vonuar për përcjellje shtesë dhe gjetje përmes World Tracer Management. Mbledhja e bagazheve të mbërritura mund të kryhet në periudhat e mëposhtme kohore: nga ora 09:00 deri në 11:30 dhe nga ora 16:30 deri në 20:00 me orën lokale.
② ③ Për bagazhet e dëmtuara ose nëse sendet mungojnë në bagazhin tuaj, agjentët tanë nga shërbimi i bagazheve të humbura do të përgatisin një Raport për dëmtimin e pasurisë (Damage Property Report – DPR) dhe me të do të lëshojnë gjithashtu një numër referencë, të cilin mund ta përdorni më tej për pretendimet për kompensim ndaj linjës ajrore me të cilën keni udhëtuar.
Shënim: Në rast se vëreni dëmtim në bagazhin tuaj ose që ju mungon një artikull nga bagazhi pasi keni dalë tashmë nga aeroporti, duhet ta raportoni atë tek linja ajrore kompetente brenda 7 ditëve, me shkrim.
④ Për sendet e harruara ose të humbura në avion, ju lutemi raportoni të njëjtën gjë në zyrën e shërbimit tonë të bagazheve të humbura dhe kolegët tanë do t'ju udhëzojnë për procedurën e mëtejshme.
Për të kontaktuar shërbimin e bagazheve të humbura, telefononi +38923148334; +38923148366, ose dërgoni е-mail në lostbaggage@tav.aero
Shërbimi i bagazheve të humbura ofron shërbime për të gjitha linjat ajrore që operojnë nga Aeroporti Ndërkombëtar Shkup
⑤ Ruajtja e bagazhit
Nëse keni nevojë të magazinoni ose ruani bagazhin tuaj ose ndonjë artikull tjetër në aeroport, do t'ju ndihmojë ekipi ynë i shërbimit të bagazheve të humbura.
Ju mund t'i lini bagazhet, karrocën për foshnjë, sediljen e makinës, pajisjet mjekësore, pajisjet sportive, dokumentet dhe/ose sende të tjera, përveç substancave të rrezikshme ose ushqimeve dhe mallrave që prishen, për ruajtje, për një tarifë të caktuar, për një maksimum prej 30 ditë.
Këtu mund ta kontrolloni dhe shkarkoni Çmimoren për ruajtjen e bagazhit.
Për më shumë informacion në lidhje me ruajtjen e bagazhit, ju lutemi kontaktoni shërbimin tonë të bagazheve të humbura në +38923148334 ose +38923148366, ose dërgoni е-mail në lostbaggage@tav.aero.
Useful Information
Shopping/Blerje & Ngrënie
Shihni gamën e plotë të dyqaneve në universin tonë të blerjeve. Në aeroport do të gjeni një përzgjedhje të shkëlqyer të dyqaneve brenda modës, elektronikës, dizajnit dhe suvenireve
Parkimi
Rruga juaj drejt një hapësire të sigurt parkimi! Përfitoni në internet nga ofertat tërheqëse për parkim të aeroportit të Shkupit
Informacione rreth fluturimeve
Informacione në kohë reale të fluturimeve që nisen dhe arrijnë në aeroportin e Shkupit
Pyetje të parashtruara shpesh
Aeroporti ndërkombëtar Shkup është i hapur 24/7. Restorantet dhe kafenetë si Cakes & Bakes, Café In, Burger King dhe Need Stop janë gjithmonë në dispozicion të udhëtarëve; Salloni i biznesit (PrimeClass CIP Service) ofron rehati 24/7, dhe dyqani pa taksa (ATU Duty Free) është i hapur sipas fluturimeve dhe ofron një gamë të gjerë produktesh.
Regjistrimi në sportelet e kontrollit të pasagjerëve dhe bagazheve fillon 120 minuta (2 orë) përpara kohës së planifikuar të nisjes (STD) të specifikuar në biletën tuaj të linjës ajrore. Koha e mbylljes në sportelin e kontrollit të aeroportit është jo më vonë se 40 minuta përpara orës së planifikuar të nisjes të shënuar në biletën tuaj të avionit.
Nëse keni nevojë për informata shtesë urgjente për fluturimin Tuaj, mund të kontaktoni sportelin informativ në Aeroportin ndërkombëtar Shkup në numrin e telefonit: +38923148333, i cili funksionon 24/7.
Pasagjerët lejohen të mbajnë sende për të cilat nuk bëhet pagesë siç janë: pallto, 1 umbrellë ose kallam, 1 çantë zonjash, 1 aparat fotografik ose dylbi, 1 shportë për bartjen e një të porsalinduri, 1 palë paterica ose pajisje të ngjashme protetike, pajisje mjekësore nga të cilat udhëtari varet, një sasi e mjaftueshme e ushqimit për foshnja.
Për sa i përket shumës së kompensimit për bagazh, ju lutemi kontaktoni linjën ajrore me të cilën fluturoni, pasi çdo linjë ajrore ka politikën dhe rregullat e veta të bagazheve.
Nëse keni pyetje specifike në lidhje me artikujt e lejuar / të palejuar në bagazhin tuaj, ju lutemi dërgoni pyetjen tuaj në Departamentin të marrëdhënieve me klientët në adresën e mëposhtme të emailit: customer.mk@tav.aero
Nëse humbni sendet tuaja personale në ndërtesën e aeroportit, ju lutemi raportojini ato në Sportelin e iInformacionit ose te një roje sigurie. Nëse tashmë jeni larguar nga aeroporti, ju lutemi shkruani në lost.property@tav.aero
Nëse gjeni një apo më shumë sende të humbura në ndërtesën e aeroportit, raportoni menjëherë në Departamentin e sigurisë, ose në Sportelin e informacionit dhe/ose dërgoni një e-mail në lost.property@tav.aero
Për sendet e humbura/gjetura në avion, ose në rast bagazhi të humbur ose të dëmtuar, ju lutemi raportoni menjëherë tek kolegët tanë në Shërbimin e bagazheve, që ndodhet në zonën e marrjes së bagazheve, pas kontrollit të pasaportës në zonën e arritjeve, ose shkruani në lostbaggage@tav.aero
Për më shumë informacion ju lutemi klikoni në linkun e mëposhtëm:
Po. Që nga viti 2015, TAV Maqedoni ka prezantuar Wi-Fi internet falas në Aeroportin ndërkombëtar Shkup. Pasagjerët mund të përdorin internetin Wi-Fi falas përmes pajisjeve të tyre celulare thjesht duke u lidhur me rrjetin të quajtur: TAV Airports, pa pasur nevojë të vendosni një fjalëkalim.
Ju mund të parkoni automjetin tuaj në parkingun tonë pa rezervim paraprak. Ky shërbim është i disponueshëm 24/7 në Aeroportin ndërkombëtar Shkup.
Çmimorja për parkim:
1h – MKD 100
2h – MKD 150
3h – MKD 200
3h-4h – MKD 300
4h-6h – MKD 400
6h-8h – MKD 500
24h – MKD 1,000
3-5 days – MKD 3,500
5-7 days – MKD 4,500
Çdo ditë shtesë – MKD 400
Për më shumë informacion mbi shërbimet e parkimit, ju lutemi klikoni në Parking
Po. Aeroporti ndërkombëtar Shkup ka vende parkimi të shënuara posaçërisht për personat me aftësi të kufizuara dhe parkimi për ta është falas brenda 24 orëve. Duke treguar lejen e trafikut dhe ID-në e aftësisë së kufizuar në sportelet e parkimit, që ndodhet në ndërtesën e terminalit, nëpunësit tanë do të anulojnë biletën e parkimit dhe personi me aftësi të kufizuar do të përjashtohet automatikisht nga pagesa e parkimit. Nëse të gjitha hapësirat e parkimit për personat me aftësi të kufizuara janë të zëna, parkoni në një vend të rregullt dhe duke ndjekur të njëjtën procedurë do të përjashtoheni nga pagesa e parkimit.
Për më shumë informacion mbi shërbimet e parkimit, ju lutemi klikoni në Parking ose në
Udhëtarë me aftësi të kufizuara dhe udhëtarë me lëvizshmëri të zvogëluar – PRM
Për të udhëtuar me një kafshë shtëpiake në avion, pasagjerët duhet të sigurojnë të gjitha dokumentet dhe vaksinat e nevojshme për kafshën përpara se të nisen. Për informacion më të detajuar, kontaktoni linjën ajrore me të cilën fluturoni:
https://en.aegeanair.com/travel-information/special-assistance/traveling-with-pet/
https://www.turkishairlines.com/en-us/any-questions/traveling-with-pets/
https://www.croatiaairlines.com/Travel-info/Special-passenger-categories/Animals
https://www.qatarairways.com/en/baggage/animals.html
https://www.austrian.com/Info/Flying/TransportationAnimals
https://www.flypgs.com/en/write-to-us/a0j58000000NHWFAA4#sf-1
Wizz Air nuk lejon transportin e kafshëve shtëpiake në aeroplan, me përjashtim të qenve ndihmës që shoqërojnë persona. Për këta qen duhet të dorëzohen dokumente të përshtatshme udhëtimi.
https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/travel-information/baggage
Po. Aeroporti ndërkombëtar Shkup ka Shërbim për ndihmë për pasagjerë me aftësi të kufizuar dhe lëvizshmëri të reduktuar – PLR. . Shërbimi ku mund të gjendet ky shërbim falas ndodhet pranë Sportelit të informacionit, në godinën e terminalit. Një person me lëvizshmëri të reduktuar (PLR) nënkupton çdo person, lëvizshmëria e të cilit është zvogëluar për shkak të paaftësisë fizike (shqisore ose lokomotore), deficitit intelektual, moshës, sëmundjes ose ndonjë shkaku tjetër.
Po. Në Aeroportin ndërkombëtar Shkup ka një dhomë për duhanpirje, e vendosur në zonën e kontrolluar nga siguria. Dhoma e duhanpirjes ndodhet ngjitur me daljen me numër 201, pra në anën e majtë pas kontrollit të pasaportës dhe pas postbllokut të sigurisë.
Përveç dhomës së pirjes së duhanit, pasagjerët mund të përdorin tarracat e hapura të kafeterive që ndodhen në hyrje të ndërtesës së terminalit të aeroportit.
Pirja e duhanit është e ndaluar në pjesën tjetër të ndërtesës së terminalit.
Nëse keni pyetje të përgjithshme për të cilat nuk keni nevojë për përgjigje të menjëhershme, ankesa apo lëvdata, na shkruani në customer.mk@tav.aero.. Ky është Departamenti për marrëdhënie me klientët, ku do të merrni përgjigje për pyetjet tuaja sa më shpejt të jetë e mundur.