History

History

Historia e suksesshme e shkruar në bazë të njohurive, përvojës dhe kreativitetit në punën e aeroportit.

Holdingu TAV Aeroporte, e cila u themelua në Stamboll në vitin 1997 si një ndërmarrje e përbashkët e grupeve Tepe dhe Akfen, e mbaroi ndërtimin e terminalit ndërkombëtar të aeroportin Ataturk në Stamboll për një periudhë prej vetëm dy vjetësh. Historia 10-vjeçare  e TAV filloi me hapjen e terminalit ndërkombëtar në vitin 2000. Duke zbuluar fytyrën e Turqisë moderne, ky projekt ishte hap i parë konkret në historinë e suksesshme të TAV-it.

Duke u zhvilluar më herët me sukses jo shumë të dukshëm, brenda një periudhe të shkurtër kohe përmes përdorimit të njohurive teknike, nivelit të lartë të kualifikimit të punës dhe teknologjisë së përparuar, TAV është tani një sipërmarrje globale si për projektet për ndërtimin e aeroporteve ashtu edhe për punën e aeroportit.

Në përputhje me qëllimet korporatave të kompanisë në vitin 2006 TAV bëri një rindërtim duke e organizuar pjesën operative dhe ndërtimin, përkatësisht në TAV Aeroporte dhe TAV Konstruksione. Me përpjekjet e vazhdueshme për të përmirësuar arritjet e tyre dhe për ta paraqitur Turqinë sa më mirë, TAV Aeroporte u paraqit publikisht në vitin 2007 me riorganizim të realizuar.

Sot, duke realizuar një mesatare prej 420 mijë fluturime dhe 48 milionë pasagjerë në vit nga 300 kompani ajrore nëpërmjet filialeve të saj të shumta, TAV Aeroporte e forcon edhe më tej pozitën e saj në tregun e Turqisë, Evropës Lindore, Kaukazit, Lindjes së Mesme dhe Afrikës së Veriut, duke marrë hapa të vendosur dhe projekte të suksesshme.

Duke menaxhuar me terminalet vendore dhe ndërkombëtare në aeroportet Ataturk në Stamboll dhe Ankara Esenboga, terminali ndërkombëtar në aeroportin Adnan Menderes  në Izmir dhe aeroporti ndërkombëtar Gazipasha në Antali, TAV Aerporte gjithashtu menaxhon me aeroportet në Tbilisi dhe Batumi në Gjeorgji, aeroportet Monastir dhe Enfida në Tuniz dhe aeroportet ndërkombëtare në Shkup dhe Ohër në Maqedoni.

Nën ombrellën e TAV Aeroporte është mbledhur një gamë e gjerë e kompanive të shërbimit që pasqyrojnë konceptin e shërbimeve të integruara të TAV. TAV Aeroporte menaxhon me kompaninë e themeluar Havana dhe kompanitë e lidhura TGS dhe Nort Hab Servises. Gjithashtu, TAV Aeroporte për dyqanet pa doganë bashkëpunon me ATU, për shërbimet për ushqim dhe pije nëpërmjet BTA Ketering ndërsa shërbimet  jashtë aeroportit i paguan nën Shërbimet Operative të TAV-it. TAV IT menaxhon me teknologjinë informative TAV, ndërsa shërbimet për sigurim privat i shfrytëzon prej TAV Sigurim Privat. Përveç kësaj, TAV Aeroporte ndërmerr  menaxhimin e dyqaneve pa doganë, departamentit të ushqimit edhe pijeve dhe pjesës komerciale të aeroportit Riga në Letonia për 10 vjet, duke filluar më 1 janar, 2011.

Si operator udhëheqës i aeroporteve në Turqi, prona TAV Aeroporte vazhdon të zbatojë projekte për të mirën e njerëzve në përputhje me parimet dhe qëllimet e saj pa kompromis, duke punësuar më shumë se 18 mijë punonjës në tre kontinente.

Në operacionet e aeroportit, pulsi është intensiv 24 orë në ditë. E armatosur me ndërgjegjen e saj, prona TAV Aeroporte i shërben klientët e saj me stafin e dashur me përvojë në çdo hap: nga parkimi deri në kontrollin e sigurisë, prej paraqitjes deri te kafenetë, prej dyqaneve pa taksa deri në dyert dalëse.

Duke synuar të sigurojë shërbime të jashtëzakonshme me strukturë të integruar të aeroporteve nëpër të cilat kalojnë mijëra njerëz çdo ditë - në rritje nga një lokal në një kompani globale - TAV Aeroporte përcaktoi qëllimin e saj për të arritur shërbime të 100 milion pasagjerëve në dhjetë vitet e ardhshme.

Covid19: Udhëtoni me siguri - PYETJE DHE PËRGJIGJE

  • Për të shmangur krijimin e bllokimeve të panevojshme në sportelet e regjistrimit, TAV Maqedoni inkurajon udhëtarët të shfrytëzojnë sa më shumë opsionin në internet për regjistrim të udhëtarëve dhe bagazheve, të paktën 24 orë para kohës së nisjes. Është në dispozicion përmes faqes së internetit të aeroportit në linkun e mëposhtëm: http://skpairport.tavitlab.com/en-EN/flights/page/web-check-in , ku përmes ikonave speciale çdo pasagjer mund të hyjë në seksionin e regjistrimit në internet në faqet e internetit të linjave ajrore.
  • Nëse keni nevojë të regjistroheni në sportelet tona, stafi ynë miqësor do t'ju tregojë me këndshmëri se si të paraqisni biletën tuaj të fluturimit dhe si të tërhiqni individualisht pasaportën tuaj nga lexuesi i regjistrimit, i vendosur në pjesën e përparme të sporteleve, në mënyrë që të shmangni që të keni kontakte fizike sa më të rralal. E njëjta procedurë për vetë-regjistrimin e biletës ajrore dhe pasaportës, përmes lexuesve tanë të regjistrimit, do të zbatohet për procesin e hyrjes në avion në dalje.
  • Pasagjerët do të duhet të ndjekin udhëzimet e agjentëve të sigurisë në mënyrë të disiplinuar, dhe atje, si me të gjitha procedurat ku krijohen radhët, do të jetë e nevojshme të mbajnë një distancë fizike nga të paktën 1.5 metra.
  • Vetëm ata që udhëtojnë do të jenë në gjendje të hyjnë në ndërtesën e terminalit, pasi do të duhet të tregojnë biletën e tyre ajrore (të shtypur ose në telefonin e tyre celular) para personelit të sigurisë në hyrjen "C".
  • Familjarët dhe miqtë që përcjellin pasagjerë ose presin mbërritjen e tyre nuk do të lejohen të hyjnë në ndërtesën e terminalit.
  • Udhëtarët të cilët kanë nevojë për një kujdestar (të moshuarit, njerëzit me lëvizshmëri të kufizuar (PRM), fëmijë të mitur që udhëtojnë pa prind/kujdestar (UM, etj.) do të lejohen të shoqërohen deri në sportelet nga vetëm 1 (një) person. Të njëjtat rregulla që vlejnë për pasagjerët, për sa i përket dezinfektimit personal, veshjes së maskës mbrojtëse dhe matjes së temperaturës së trupit, zbatohen dhe do të zbatohen për shoqëruesin e tyre.
  • Rekomandojmë që pasagjerët të mbërrijnë në aeroport të paktën 3 orë para fluturimit të tyre.

Për shkak të masave të reja të mbrojtjes nga COVID-19, disa nga procedurat e aeroportit mund të zgjasin një kohë të gjatë.

  • Të gjitha dhomat e biznesit dhe të VIP pastrohen dhe dezinfektohen siç përcaktohet nga autoritetet e shëndetit publik, me një frekuencë të rritur të bazuar në trafikun ajror.
  • Ofrohet mbrojtje e përshtatshme për punonjësit, e cila përfshin pajisje mbrojtëse personale si dorëza, maska mbrojtëse, syza ose mburoja të fytyrës.
  • Gjithashtu janë instaluar shenja informacioni dhe shënues në dysheme për të inkurajuar distancën fizike, si dhe disa dispanzerë me dezinfektues, të bazuar në alkool, me një etiketë të përshtatshme për pasagjerët.
  • Të gjitha produktet e servuara në sallone do të shfaqen të paketuara në foli dhe të gjithë të pranishmit do të jenë në gjendje t'i marrin produktet në pako individuale.
  • Ata do të kenë mundësinë e vetë-shërbimit në mënyrë që udhëtarët të kenë kontakte të kufizuara me stafin.
  • Do të bëhet dezinfektimi i shpeshtë i sipërfaqeve që shpesh janë në kontakt me stafin dhe pasagjerët,
  • Do të vendosen shporta speciale për hudhjen e maskave dhe dorëzave të përdorura.
  • Tryezat dhe karriget do të dezinfektohen pas çdo përdorimit nga të pranishmit.
  • Të gjithë punonjësit e dyqaneve duhet të veshin pajisje mbrojtëse. Një ndarës Plexiglas gjithashtu do të jetë i përshtatur për të shmangur kontaktin midis arkës dhe të mysafirëve.
  • Pajisjet e dezinfektimit do të instalohen në hyrje të restoranteve për stafin dhe mysafirët.
  • Përmes shenjave udhëzuese, mysafirët do të kujtohen për rregullat për distancimin shoqëror që duhet të ndjekin, veçanërisht në zonat e vendeve për të porositur dhe paguar.
  • Në të gjitha restorantet, kapaciteti është zvogëluar dhe distanca midis tabelave është rritur. Do të vendosen nga dy karrige në çdo tryezë.
  • Tabakët dhe pjatat do të hiqen nga zonat e zakonshme. Ato do t'u jepen klientëve nga stafi zyrtar.
  • Do të përdoren produkte të paketuara për një përdorim në vend të produkteve të tilla si kripë, sheqer, peceta, etj. Produktet për një përdorim (kashta, peceta, etj.) do të hiqen nga zona e përbashkët dhe do t'u shërbehen klientëve nga stafi zyrtar.
  • Në rreshtat në vendet për porosi dhe pagesa, ka ngjitëse në dysheme në një distancë (1.5 metra), të përshtatshme për distancë sociale.
  • Punonjësit do të punojnë me pajisje mbrojtëse.
  • Pajisjet e përdorura shpesh do të dezinfektohen rregullisht.
  • Distanca fizike prej 1.5 metrash është minimale në hapësirë ​​për të gjithë personat e pranishëm dhe për këtë qëllim janë vendosur shenja udhëzuese rreth dyshemesë së dyqaneve pa taksa.
  • Do të shënohen pikat e rrepta të hyrjes në dyqane, ku do të përdoren dezinfektuesit me bazë alkooli përpara se të futen në duty-free dyqanet.
  • Pasagjerët që nuk mbajnë maskë nuk do t'ju lejohet të hyjnë në dyqan.
  • Nuk do të lejohen më shumë se 10 klientë në duty-free dyqanet në të njëjtën kohë.
  • Pasagjerët duhet të arrijnë në aeroport të paktën 3 orë para fluturimit të tyre, sepse të paktën 1 orë para kohës së nisjes ata tashmë duhet të jenë në zonën e hyrjes, dmth në Portat.
  • Gjatë procesit të hyrjes në avion, pasagjerët do të duhet të tregojnë pasaportën ose dokumentin udhëtues të tyre dhe biletin e tyre të hyrjes tek agjenti për kontrollim të hyrjes dhe për të skanuar individualisht kalimin e tyre nga lexuesi.
  • Pasagjerët duhet të mbajnë një maskë mbrojtëse, të mbajnë një distancë fizike të përshkruar në ambiente të mbyllura dhe të mbajnë një nivel të lartë të higjenës personale.
  • Pas mbërritjes së tyre, pasagjerët do të lënë aeroplanin me përdorimin paralel të shkallëve në derën e pasme dhe një urë pasagjerësh në derën e përparme të avionit për ti shmangur bllokimit.
  • Pas largimit të pasagjerëve nga avioni, do të bëhet dezinfektimi parandalues.
  • Do të kryhet një skanim në hyrje me kamera termike nga Ministria e Shëndetësisë para dhe pas kontrollit të pasaportave, dhe Formulari i plotëuar për përcaktimin e vendndodhjes së pasagjerëve do të dorëzohet nga pasagjeri tek punonjësi i Ministrisë së Shëndetësisë.
  • Pajisjet e dezinfektimit janë instaluar në pjesën e mbërritjeve (pas hyrjes në vend, pranë kontrollit të pasaportës dhe në dalje nga kontrolli doganor).
  • Do të ketë shënim të zonave të pritjes në dysheme të zonës për marrjen e bagazhit në mënyrë që të sigurohet distanca adekuate midis pasagjerëve në pritje.
- Ne kemi ndjekur përvojat e aeroporteve të tjerë mbarë botës dhe rekomandimet e Ministrisë së Shëndetësisë, Organizatës Botërore të Shëndetit (OBSH), Agjencisë së Sigurisë së Aviacionit të Bashkimit Evropian (EASA), Organizatës Ndërkombëtare të Aviacionit Civil (ICAO), Këshillit Ndërkombëtar të Aeroporteve (ACI) dhe Shoqatës Ndërkombëtare të Trafikut Ajror (IATA), me synim që të ndërmarrim masat e duhura në kohën e duhur.
  • E vetmja hyrje e hapur për pasagjerët në ndërtesën e terminalit do të jetë hyrja "C", ku secili pasagjer do të duhet të kalojë përmes një shtresë për dezinfektim të këpucëve, dhe më pas të dezinfektojë duart në dezinfektuesit pa kontakt për dezinfektimin e duarve, të vendosur në hyrje të godinës.
  • Pastaj, çdo pasagjerit në hyrje të ndërtesës së terminalit do t'i kontrollohet temperatura e trupit nga një aparat fotografik termik. Pas skanimit me kamerën termike, nëse nuk kanë një temperaturë të ngritur të trupit, pasagjerët do të jenë në gjendje të procedojnë në sportelet e regjistrimit ose të vetë-regjistrimit.
  • Vetëm ata udhëtarët që udhëtojnë (kanë një biletë avioni) mund të hyjnë në ndërtesën e terminalit, dhe jo familjet dhe miqtë e tyre që i përcjellin ata ose presin që të arrijnë.
  • Pasagjerët të cilët kanë nevojë për një kujdestar (të moshuarit, njerëzit me lëvizshmëri të kufizuar (PRM), fëmijë të mitur që udhëtojnë pa prind/kujdestar (UM, etj.) do të lejohen të shoqërohen deri në sportelet për kontrollim vetëm nga 1 (një) person.
  • Shenjat e informacionit, siç janë shenja afishet, etiketat dhe tabelat, vendosen në të gjithë aeroportin për të kujtuar pasagjerët të mbajnë distancën fizike, një nivel të lartë të higjienës personale dhe të shmangin prekjen e sipërfaqeve.
  • Ulëset në dhomat e pritjes në aeroport, në Nisjet, Arritjet dhe Portat janë të shënuara posaçërisht për të siguruar distancën e duhur fizike për pasagjerët.
  • Për sigurinë e pasagjerëve, pastrimi dhe dezinfektimi i të gjitha zonave të aeroportit është shpeshtuar, ndërsa ventilimi në ndërtesën e terminalit është ngritur gjithashtu, me një sistem të kondicionimit të ajrit duke përdorur filtra të veshur me filma nano-kimikë F9.
  • Dispensuesit me sanitizuesit e duarve janë të vendosor në të gjithë ndërtesën e terminalit për përdorje nga pasagjerët.
  • Vaskat plastike në të cilat pasagjerët vendosin valixhet dhe sendet personale do të dezinfektohen pas çdo përdorimi, ose pas përdorimit të tyre nga secili pasagjer.
  • Pasagjerët domosdo duhet të mbajnë një maskë mbrojtëse para se të hyjnë në ndërtesën e terminalit të aeroportit dhe ta veshin atë deri në udhëtimin e tyre për në daljen e terminalit në destinacionin përfundimtar. Pasagjerët që nuk mbajnë maskë mbrojtëse nuk do të lejohen të hyjnë në ndërtesën e terminalit.
  • Hyrja e vetme e hapur për udhëtarët në ndërtesën e terminalit do të jetë hyrja "C".
  • Para hyrjes në ndërtesën e terminalit, pasagjerët duhet të tregojnë biletën e tyre ajrore (të shtypur ose në telefonin e tyre celular) për personelin e sigurisë në hyrje.
  • Çdo pasagjer do të duhet të kalojë nëpër një leckë dezinfektimi të këpucëve, dhe pastaj të dezinfektojë duart në dispanzerët sanitar pa kontakt, të vendosura në hyrje të ndërtesës.
  • Pas dezinfektimit të përshkruar, në hyrje të ndërtesës së terminalit, pasagjerët do të testohen për temperaturën e trupit, përmes një aparati termik të siguruar nga TAV Maqedoni, në mënyrë që të parandalohet hyrja e virusit në ndërtesën e aeroportit. Pasagjerët që nuk kanë një temperaturë të ngritur të trupit do të jenë në gjendje të vazhdojnë në sportelet e kontrollit. Stafi ynë do të monitorojë kamerën termike. Nëse është e nevojshme, do të kryhet një test shtesë me një termometër pa kontakt.

Pyetje të parashtruara shpesh

 

Меѓународниот Аеродром Скопје има редовна автобуска линија за патници од клучни точки низ градот Скопје, до самиот Аеродром, опслужувана од компанијата “Манора“. Возниот ред е направен според пристигнувањата и заминувањата на летовите. Станици низ градот на кои автобусот застанува се: Хотел “Холидеј Ин”, Транспортен Центар, ТЦ Бисер, Меѓународен Аеродром Скопје. Билет во еден правец изнесува 180 денари. Повеќе информации на: http://skpairport.tavitlab.com/en-EN/passenger-guide/to-from-the-airport/page/bus

Меѓународниот аеродром Скопје работи 24/7. Можете да дојдете на Аеродромот во било кое време и да чекате за Вашиот лет. Рестораните и кафулињата како Cakes & Bakes, Café In, Burger King и Need Stop им се постојано достапни на патниците, бизнис-салонот (PrimeClass CIP Service) нуди комфор 24/7, а бесцаринската продавница (ATU Duty Free), отворена за време на летовите, нуди широк асортиман на производи.

Пријавувањето на патниците на шалтерите за регистрација почнува најмалку 120 минути (2 часа) пред предвиденото време на полетување, а во случај на интерконтинентален лет најмалку 180 минути (3 часа) пред времето на полетување назначено на Вашиот авиобилет. Затворањето на аеродромскиот шалтер за регистрација е најдоцна 40 минути пред времето на полетување назначено во Вашиот авиобилет, а во случај на интерконтинентален лет најдоцна 60 минути пред времето на полетување назначено во Вашиот авиобилет.

За информации во врска со летовите, следете ја веб-страницата на аеродромот, во делот за Пристигнувања и Заминувања, каде што сите промени во распоредот на летови се обновуваат во реално време, односно како што ни пристигнуваат информациите од авиокомпаниите.

Доколку Ви се потребни итни дополнителни информации за Вашиот лет, можете да го контактирате Шалтерот за информации на телефонскиот број: +389 2 3148 333, кој работи 24/7.

На патниците им е дозволено да носат предмети за кои не се наплаќа како што се: палто, 1 чадор или бастун, 1 женска чанта, 1 камера или двоглед, 1 корпа за носење на новороденче, 1 пар патерици или слични протетички помагала, медицинска опрема од која патникот е зависен, соодветна количина храна за бебиња.

Во врска со висината на надоместоците за багаж, Ве молиме контактирајте ја авиокомпанијата со која летате, бидејќи секоја авиокомпанија има своја политика и правила за багаж.

Ако имате специфични прашања во врска со дозволени/недозволени предмети во багажот, поставете го Вашето прашање до нашиот Оддел за односи со клиенти, на следниот е-мејл: customer.mk@tav.aero

 

Доколку изгубите Ваш личен предмет на аеродромот или во авион, пријавете го во Службата Изгубено/Најдено уште додека сте на аеродромот. Доколку сте излегле од аеродромот, испратете е-мејл на: lost.property@tav.aero

Доколку пронајдете загубени предмети, веднаш пријавете ги на службени лица од Службата Изгубено/Најдено,  вработени од Обезбедувањето, или од Шалтерот за пријавување, и напишете мејл на lost.property@tav.aero

ТАВ Македонија во 2015 година воведе бесплатен безжичен интернет на Меѓународниот Аеродром Скопје, а во 2019 година го надгради истиот. Патниците можат преку нивните мобилни уреди можат да го користата бесплатниот интернет со едноставно приклучување на безжичната мрежа со име: “City of Skopje”, без потреба од впишување на лозинка. Оваа мрежа не е временски ограничена и не е потребно најавување за повторно користење.

Нема потреба за претходна резервација на паркинг-место.

Ценовник за паркинг:

1ч. – 80 МКД

2ч. – 100 МКД

2-4ч. – 150 МКД

4-8ч. – 200 МКД

8-24ч. – 600 МКД

Повеќе информации на: http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=375

Да. Меѓународниот Аеродром Скопје има посебно означени паркинг-места за лицата со инвалидитет и паркингот за нив е бесплатен. Со покажување на сообраќајната дозвола и легитимацијата за инвалидитет на Шалтерот за паркинг, лоциран внатре во терминалната зграда, нашите вработени ќе го поништат паркинг-билетот и лицето со инвалидитет автоматски ќе биде ослободено од плаќање паркинг. Доколку сите паркинг-места за лицата со инвалидитет се зафатени, паркирајте се на обично место и следејќи ја истата постапка ќе бидете ослободени од плаќање паркинг.

За патување со миленик во авион потребно е патниците да ги обезбедат сите потребни документи и вакцини за животното пред да тргнат на пат. За подетални информации обратете се во авиокомпанијата со која летате:

https://en.aegeanair.com/travel-information/special-assistance/traveling-with-pet/

https://www.airserbia.com/en/information/ancillary-services/traveling-with-your-pets/about-the-service

 https://www.adria.si/en/information/baggage/travel-with-animals/

https://www.turkishairlines.com/en-us/any-questions/traveling-with-pets/

https://www.croatiaairlines.com/Travel-info/Special-passenger-categories/Animals

https://www.qatarairways.com/en/baggage/animals.html

https://www.austrian.com/Info/Flying/TransportationAnimals

https://www.flypgs.com/en/write-to-us/a0j58000000NHWFAA4#sf-1

https://www.flydubai.com/en/

https://www.lot.com/

https://www.flyedelweiss.com/EN/prepare/flight-preparation/animals-travelling/Pages/general-information.aspx

 

Wizz Air не дозволува домашни миленици во авион, со исклучок на кучиња водичи кои придружуваат лица. За овие кучиња е неопходно да се достават соодветни документи за патување.

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/travel-information/baggage

Да. Меѓународниот Аеродром Скопје има Служба за помош на патници со ограничена способност за движење. Шалтерот каде што можат да се најде оваа бесплатна услуга, се наоѓа веднаш до Шалтерот за информации, во терминалната зграда. Како личност со намалена подвижност (PRM) се подразбира секое лице чија подвижност е намалена поради физичка попреченост (сензорна или локомоторна), интелектуален дефицит, возраст, болест или друга причина.

Во моментов – не, но се работи на воведување. На Меѓународниот Аеродром Скопје е дозволено да се пуши само во отворените тераси на кафулињата сместени во јавната зона на терминалната зграда. Пушењето не е возможно во делот по Пасошката контрола, кај Портите.

Во случај на општи прашања за кои не ви е потребен итен одговор, жалби или пофалби, пишете ни на: customer.mk@tav.aero Тоа е нашиот Оддел за односи со клиенти, кој во најкус можен рок ќе Ви одговори на Вашите прашања.