Водич за жалби
Со купување авио-билет, склучувате договор со авиокомпанијата која има обврска да ги надомести сите работи поврзани со авионските билети.
Ве молиме внимателно прочитајте ги дефинициите и поднесете жалба до авиокомпанијата којашто го извршила летот на кој се однесува вашата жалба.
➤ Одбиено качување во авион (ограничувања за патување, патен документ, рокови за пријавување и качување во авион)
➤ Префрлање во пониска класа на авиобилет
➤ Откажување на лет
➤ Долго доцнење на летот
➤ Пријави за багаж
➤ Промени во редот на летање
За жалбите поврзани со дефинираните ставки наведени погоре, ве молиме следете еден од дадените линкови, соодветно:
- Air Serbia – guest.support@airserbia.com
- Pegasus Airlines – https://www.flypgs.com/en/writeto-us
- Turkish Airlines – https://www.turkishairlines.com/enint/any-questions/customer-relations/feedback/
- Wizz Air – https://wizzair.com/engb/information-and-services/compliments-and-complaints/
- Croatia Airlines – https://www.croatiaairlines.com/Claim and e-mail: contact@croatiaairlines.hr
- Aegean Airlines – contact@aegeanair.com
- LOT – https://www.lot.com/us/en/customerservice
- Austrian Airlines – https://www.austrian.com/lt/en/helpand-contact#/
- Chair Airlines – https://www.chair.ch/en/contact-en-/contact
Прочитајте повеќе:
Односи со клиенти
Политика за управување со жалби
Политика за задоволство на клиенти